fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk
utáááálom az embereket.
szép délután lehetett volna.
ami a kedves ügyfélnek plusz tíz percnyi telefonálásába került VOLNA ha megtette VOLNA, az nekem szépen 4,5 óra teljes stressz volt. Ennyi.
szerda, november 14, 2007
fakk
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése